Music Lyrics

Sunday, January 7, 2007

شرح حال صادق هدايت به قلم خودش

من همان قدر از شرح حال خودم رم می کنم

که در مقابل تبليغات امريکايی مآبانه.


آيا دانستن تاريخ تولدم به درد چه کسی می خورد؟

اگر برای استخراج زايچه ام است،

اين مطلب فقط بايد طرف توجه خودم باشد گرچه از شما چه پنهان،

بارها از منجمين مشورت کرده ام اما پيش بينی آن ها هيچ وقت حقيقت نداشته
.
اگر برای علاقه ی خوانندگانست بايد اول مراجعه به آراء عمومی آن ها کرد


چون اگر خودم پيش دستی بکنم مثل اين است که برای جزييات احمقانه ی زندگيم


قدر و قيمتی قايل شده باشم به علاوه خيلی از جزييات است که هميشه انسان سعی می کند

از دريچه ی چشم ديگران خودش را قضاوت بکند و ازين جهت مراجعه به
عقيده ی خود آن ها مناسب تر خواهد بود مثلا اندازه ی اندامم را خياطی که برايم لباس دوخته


بهتر می داند و پينه دوز سر گذر هم بهتر می داند که کفش من از کدام طرف ساييده می شود.

اين توضيحات هميشه مرا به ياد بازار چارپايان می اندازد که يابوی پيری را

در معرض فروش می گذارند و برای جلب مشتری به صدای بلند جزيياتی از سن و

خصايل و عيوبش نقل می کنند.از اين گذشته شرح حال من هيچ نکته ی برجسته ای در بر ندارد

نه پيش آمد قابل توجهی در آن رخ داده نه عنوانی داشته ام نه دیپلم مهمی در دست دارم
و نهدر مدرسه شاگرد درخشانی بوده ام بلکه بر عکس هميشه با عدم موفقيت رو به رو شده ام

.
در اداراتی که کار کرده ام هميشه عضو مبهم و گمنامی بوده ام و روسايم از من دل خونی داشته اند

به طوری که هر وقت استعفا داده ام با شادی هذيان آوری پذيرفته شده است

روی هم رفته موجود وازده ی بی مصرفی قضاوت محيط درباره ی من می باشد و شايد هم حقيقت در همين باشد

No comments:

 
Free cellphonesverizon cellphone